Коротка інформація про зовнішню рекламу
Реклама і транспорт - речі нероздільні. Реклама на транспорті – один з перспективних напрямів зовнішньої реклами. Основна її перевага – динамічність. Згідно дослідженням Capital Communications Group, USA ефективність динамічної реклами в 5 разів вища за статичну. Саме ця перевага дозволяє забезпечити престижне територіальне охоплення і часту повторюваність рекламної інформації для потенційних споживачів. Рекламоносіями можуть виступати маршрутні таксі, автобуси, тролейбуси, трамваї і інші види транспорту. Середня швидкість руху пасажирського транспорту по місту невелика, що гарантує якісне сприйняття рекламної інформації пішоходами і водіям.
Зовнішня реклама впливає на усі верстви населення. Її не можливо не помітити. Вона сприймається як пішоходами, так водіями транспортних засобів.

Затори на дорогах, пов'язані зі збільшенням кількості автівок, сприяють кращому сприйняттю реклами водіями. Адже з’являються зайві незаплановані декілька хвилин і, сидячи в авто, ти мимовільно поглинаєш усе те, що пропонує тобі зовнішня реклама. Тому потенційному споживачеві не потрібно шукати необхідну інформацію про товари й послуги - вона сама їх знаходить.