Коротка інформація про зовнішню рекламу
Реклама і транспорт - речі нероздільні. Реклама на транспорті – один з перспективних напрямів зовнішньої реклами. Основна її перевага – динамічність. Згідно дослідженням Capital Communications Group, USA ефективність динамічної реклами в 5 разів вища за статичну. Саме ця перевага дозволяє забезпечити престижне територіальне охоплення і часту повторюваність рекламної інформації для потенційних споживачів. Рекламоносіями можуть виступати маршрутні таксі, автобуси, тролейбуси, трамваї і інші види транспорту. Середня швидкість руху пасажирського транспорту по місту невелика, що гарантує якісне сприйняття рекламної інформації пішоходами і водіям.
Зовнішня реклама впливає на усі верстви населення. Її не можливо не помітити. Вона сприймається як пішоходами, так водіями транспортних засобів.
![](http://raalians.at.ua/_si/0/s37948.jpg)
Затори на дорогах, пов'язані зі збільшенням кількості автівок, сприяють кращому сприйняттю реклами водіями. Адже з’являються зайві незаплановані декілька хвилин і, сидячи в авто, ти мимовільно поглинаєш усе те, що пропонує тобі зовнішня реклама. Тому потенційному споживачеві не потрібно шукати необхідну інформацію про товари й послуги - вона сама їх знаходить.